Uçak Yolcu Hakları – Örneklerle Anlatım

 Uçak Yolcu Hakları – Örneklerle Anlatım

Uçağa binen her yolcunun mutlaka bilmesi gereken uçak yolcu hakları var. Ancak birçoğumuz maalesef haklarımızı bilmediğimiz için uçuş saati değişince ne olur, rötar olunca haklarım nedir, uçuşum iptal oldu haklarım neler, uçakta valizim kayboldu ne yapacağım, overbook nedir, overbook tazminatı ne kadardır ve belki de en önemlisi uçak tazminat hakkım var mı gibi akılda birçok soruya sahibiz. Ben de oturdum tüm bilgi ve tecrübemi size aktarmak için tüm durumları tek tek örneklerle anlatarak uçak yolcu hakları yazısını oluşturmaya karar verdim. Eğer yaşadığınız uçuş problemine cevabı bu yazıda bulamadıysanız lütfen yorum olarak sorunuzu sorunuz. Ben de uçak yolcu haklarına göre cevaplandırayım.

Uçak Yolcu Hakları – Örneklerle Anlatım

Haklarımız

** SHGM yönetmeliğine göre rötarda tazminat hakkı yok ancak AB yönetmeliğine göre uçak 3 saatten fazla rötar yaparsa tazminat hakkınız bulunmaktadır. Bu konuyu tazminat başlığında detaylı anlatacağım.

** Eğer aktarmalı uçuş yapıyorsanız ve aktarma noktasında en az 5 saatlik bir gecikme olması durumunda isterseniz havayolu hem sizi ilk seyahat noktanıza götürür hem de tam ücret iadesi yapar.

Tüm Detaylar için tıklayın :  Uçak Yolcu Hakları – Örneklerle Anlatım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tren ve Otobüs Bileti İndirim Kodu 2024 – 10 Euro

Esim Nedir ve Yurt Dışında Ucuz İnternet Kullanımı